Eticheta produs – dacă vrei ca produsul tău să aibă o bună expunere la raft, atunci ai intrat unde trebuie! Noi suntem orientați către a-ți oferi cele mai potrivite recomandări, tocmai de aceea, astăzi vrem să împărtășim cu tine 3 idei de care te vor ajuta să ai parte de o mai bună expunere la raft, cu ajutorul unor etichete produs.
Pentru început, este important să subliniem importanța pe care o etichetă o are pentru produsul tău. Știm că vrei să le oferi consumatorilor tăi cele mai bune produse, tocmai de aceea, te îndrumăm să ții cont de eticheta produsului. Eticheta este un element important, care le oferă consumatorilor informații cheie despre produsul tău. Poate că nu știai, dar chiar prin intermediul etichetei îl poți convinge pe client să îți achiziționeze produsul!
Iată cele 3 idei care să te ajute să ai o expunere mai bună la raft:
- Eticheta rolă sau eticheta coală – un design atrăgător!
O primă recomandare pe care o împărtășim cu drag cu tine astăzi se referă la design-ul etichetei. Cu ajutorul unui design plăcut al etichetelor produsului tău, vei reuși să le atragi atenția potențialilor clienți. Un aspect vizual plăcut și echilibrat îl vor îndruma pe consumator să încerce produsul tău! Tocmai de aceea, îți recomandăm să te orientezi către un design plăcut, armonios, care să prezinte toate informațiile necesare despre produsul tău. Așezarea informației te poate ajuta să obții acel echilibru vizual necesar, pentru ca produsul tău să fie evidențiat. Orientează-te către o așezare armonioasă și plăcută, iar în același timp simplă, care să îi permită consumatorului să citească rapid și ușor informațiile expuse despre produsul tău. Nu-i așa că asta ți-ar aduce un design plăcut și apreciat al etichetelor produsului tău? La fel de bine, atunci când este vorba despre conținutul informațional transmis cu ajutorul etichetelor, ai foarte multe opțiuni. În funcție de ceea ce îți dorești tu să le transmiți consumatorilor, poți opta atât pentru un conținut direct, cât și pentru un conținut metaforic. Conținutul metaforic îi poate reda produsului tău o întreagă poveste, o întreagă istorie, care să îl încânte pe consumator atunci când citește. Atunci când este vorba despre conținutul metaforic, te poți orienta către modul în care a luat naștere produsul tău sau chiar despre misiunea pe care acesta o are. Astfel, putem concluziona că acest conținut al metaforelor îți va permite să fii creativ, să îi dai frâu liber imaginației și să te bucuri de modul plăcut și armonios în care le poți transmite consumatorilor mesajul tău.
- Informații utile și atrăgătoare – eticheta altfel!
O altă recomandare pe care o împărtășim astăzi cu tine se referă la textul de pe etichetele produsului tău. Dacă vrei ca produsul tău să aibă o bună expunere la raft, încearcă să transmiți doar informațiile utile. Ingredientele produsului și valorile nutriționale și alte date relevante pentru produsul tău trebuie menționate clar și concret, în așa fel încât consumatorului să îi fie ușor să își facă o imagine despre produsul tău. Transmite informația clar și succint și bucură-te de promovarea pe care produsul tău o va obține! La fel de bine, te poți folosi de mesajele publicitare. Mesajul publicitar ce apare pe eticheta produsului tău trebuie să fie scurt, să fie ușor de înțeles și relevant pentru brand-ul tău. Încearcă ca, prin intermediul acestui mesaj publicitar, să conturezi ceea ce ai vrea să le transmiți consumatorilor. Poate fi o modalitate de a-i convinge că produsul tău merită să fie cumpărat, așa că alege cu grijă ce este mai potrivit pentru tine și pentru brand-ul tău. Nu-i așa că este grozav modul în care reușești să le vorbești consumatorilor, chiar prin intermediul etichetei? Ține cont de faptul că, etichetele nu doar că îl vor convinge pe consumator să cumpere produsul, ci îl vor îndemna îl recomande mai departe, iar asta te va ajuta să te bucuri de succes.
- Material calitativ pentru etichete!
Ultima recomandare pentru tine se referă la material. Noi îți recomandăm cu încredere să alegi materiale calitative pentru etichetele produsului tău! Ca și variante, poți avea atât etichete mate sau lucioase, cât și etichete din plastic sau din hârtie. În funcție de produsul tău și de preferințele tale, poți alege din aceste variante de este mai potrivit pentru tine. Etichetele sunt o oportunitate de a-ți promova și de a-ți evidenția produsul, așa că nu omite acest aspect. La fel de bine, alege dimensiunile și poziționarea potrivită pentru etichetele produsului tău, în așa fel încât să reușești cu succes să le atragi atenția consumatorilor.
Așadar, dacă până acum nu ai acordat atenția necesară etichetelor produsului tău, acum este cel mai potrivit moment! Cu ajutorul acestor recomandări, pe care le-am scris cu drag pentru tine, te vei putea bucura de succesul produsului tău mai repede decât ai crede.
Label Print este producător de etichete autoadezive, autocolante, reclosure, de securitate și durabile, în rolă sau în coală, non-adezive, sticle sau de cosmetice. Tipografia Label Print este și principal distribuitor, cu stocuri proprii, pentru echipamente și materiale conexe etichetelor precum: aplicatoare etichete, riboane (ceară, ceară și rășină, rășină sau riboane color), roluitoare de etichete, marcatoare de preț și cod, aparat etichetat preturi. În plus, în cazul în care aveți un proiect nou, tipografia Label Print, vă poate veni în ajutor cu servicii de consultanță și service, design și prepress (machetare și pregătire pentru tipar), tipar flexografic, tipar digital, precum și soluții software de editare și tipărire etichete.