Aceste etichete autoadezive tip reclosure reutilizabile a fost conceputa pentru cicluri repetate de dezlipiri-lipiri, si este parte integranta din strategia de produs, intrucat sustine misiunea de protectie exercitata de ambalaj si ofera o modalitate convenabila de a pastra prospetimea si caracteristicile de calitate, dar si de a promova marca in acelasi timp.
Aparitia etichetelor reclosure a deschis literalmente noi posibilitati de a dezvolta functionalitatea produselor in domeniul produselor cosmetice, medicale, alimentare si de curatenie, datorita investitiilor in materiale rezistente si adezivi speciali, devenind astfel o emblema a rentabilitatii.
Piesa de rezistenta a produselor care utilizeaza etichete reclosure resigilabile autocolante este adezivul. Conditia de baza este sa fie rezistent la elementele din compozitia pachetului, precum apa, esentele de parfum, uleiurile sau alte chimicale cu care intra in contact. Aceasta proprietate a determinat un boom de vanzari in industria dedicata ingrijirii pielii atat adultilor cat mai ales a copiilor, unde s-a raspandit la nivel viral prin usurinta utilizarii.
In domeniul alimentar, etichetele reclosure autocolante au creat noi standarde de pastrare a prospetimii, fiind preponderent solicitate pentru produsele ce permit reutilizari ulterioare precum orezul, ceaiul si cafeaua.