Este sau nu eticheta cartea de vizită a unui aliment? Se pare că da! Mai ales într-o piață cu o concurență imensă, ambalajul este primul contact pe care clientul îl are cu produsul respectiv. Modul în care vom realiza eticheta produsului, pornind de la datele prezente pe aceasta și până la elemente de design, atent realizate, toate acestea vor oferi consumatorului siguranța că va cumpăra ceea ce trebuie.
Din ce în ce mai rapid, piața de etichete devine mai vastă. Pornind de la ambalaje viu colorate și până la strategii de marketing cuprinse chiar pe eticheta produsului, iată mai multe opțiuni bune de luat în considerare atunci când vorbim despre marketing și vânzare. Cu toate că eticheta unui produs trebuie să cuprindă acele elemente caracteristice care să ofere informații despre numele produsului, ingredientele și greutatea conținută, termenul de valabilitate, condițiile de stocare și utilizare ale produsului, în realitate pentru a deveni o carte de vizită pentru un anumit produs se va pune accent pe modul în care se realizează eticheta, dar mai ales pe acele elemente de grafică și design care ar putea diferenția același tip de produs de un altul asemănător.
Eticheta în funcție de tip de client
Atunci când realizezi eticheta unui produs alimentar trebuie să te gândești care este tipul de client căruia te adresezi. Dacă dorești să realizezi un produs de top, ambalajul trebuie să fie pe măsură. Nu poți crede că 1 litru de lapte ambalat la pungă se adresează aceluiași tip de client ca și litrul de lapte ambalat la sticlă. Ca atare, tipul de client căruia i te adresezi îți va influența și modul de a-ți prezenta produsul la raft. Cu alte cuvinte, eticheta unui produs înseamnă cartea sa de vizită, dar și modul de poziționare în piață. În funcție de etichetă, dar și de ambalaj se poate fixa și prețul produsului la raft. Cu cât oferi mai multă valoare acelor elemente ce oferă o descriere amănunțită a produsului tău, cu atât îl vei putea încadra într-o categorie premium și de aici și rezultate diferite din punct de vedere financiar.
Etichete personalizate imprimate în serie sau în rolă?
Dacă vorbim despre un produs de top și mai ales atunci când ne dorim ca eticheta să devină cartea de vizită a produsului nostru, cu siguranță ar trebui să optăm către acele modele de etichete personalizate pe care le poți face cu ajutorul labelprint.ro. Specialiștii noștri oferă cele mai bune soluții, pornind de la partea de consultanță și până la grafică și design, în așa fel încât eticheta produsului tău să reprezinte sută la sută tot ceea ce tu creezi, dar mai ales să reușească să diferențieze produsul din piață de un altul asemănător și să-l încadreze într-unul de top, la un preț mai mare, apreciat de acea categorie de clienți pe care ți-o dorești. Dacă produsul pe care vrei să îl vinzi se adresează unei alte categorii de clienți poate că ar fi suficient să optezi pentru acele modele de etichete autoadezive, realizate după un format standard, care să cuprindă acele informații necesare și obligatorii cu privire la caracteristicile produsului respectiv. Sunt unele produse la care nu trebuie să ieși cu nimic în evidență și asta pentru că toate prezintă caracteristici asemănătoare și mai ales cererea este mereu într-o continuă creștere, astfel că modul de ambalare și etichetare nu ar putea îngreuna procesul de vânzare.
Informații corecte și sigure
Un produs alimentar are nevoie de acea etichetă prin intermediul căreia se poate comunica atât numele produsului, cât și ingredientele și caracteristicile acestuia. De aceea, am putea spune că prin etichetă i se oferă produsului un plus valoare și asta deoarece conține toate informațiile necesare consumatorului final. Le expune într-un mod cât mai fidel, pornind de la caracteristici și până la instrucțiuni de utilizare și folosire. Ceea ce este bine de remarcat este că atunci când te afli în etapa de producție și vrei să îți prezinți produsul la raft, tot ceea ce vei conține pe etichetă a trebuit să fie cât mai exact și sigur, cu informații ce pot fi verificate ușor de cumpărător.
Elemente de brand conținute pe etichetă
Dacă produsul tău are deja un manual de brand ar fi bine să folosești toate aceste elemente și să le cuprinzi pe etichetă. De aceea, modul în care vei efectua layout-ul etichetei înseamnă plusul de valoare pe care ai putea să îl aduci produsului tău. Chiar și atunci când nu deții acele elemente vizuale pe care să le faci publice, ai putea crea unele asemănătoare care să te ducă în top.
labelprint.ro este acea tipografie de etichete ce îți oferă cele mai bune soluții, pornind de la serviciul de imprimare etichete în serie, și până la etichete personalizate în rolă sau în coală, autoadezive. De asemenea, oferă și serviciul de consultanță pentru toți cei ce nu cunosc cum anume să realizeze acele etichete pentru produsul lor și mai ales ce informații ar trebui să conțină.