Secretul unei etichete cosmetice frumoase care dureaza, sau cum sa iti cresti vizibilitatea la locul vanzarii.
Un simplu exercitiu de imaginatie si putem vizualiza rafturi ce abunda in produse cosmetice. Campaniile publicitare cu bugete alocate extrem de generoase, actiunile focusate pe identitatea brandului, ani de studiu asupra comportamentului consumatorului, se opresc in fata produselor, cand acesta ia decizia de cumparare. Impactul vizual generat de o eticheta in parametrii calitativi si estetici, in general, si cu preponderenta in domeniul cosmeticelor, va influenta decisiv hotararea dintr-un motiv foarte simplu.
Produsele cosmetice au fost inventate pentru a exploata nevoia umana pentru frumusete, de aceea femeile, adevarate surse de inspiratie pentru inovatie in acest domeniu, le aleg pe cele mai frumoase, pentru a asocia imaginea lor cu efectele asupra parului sau a pielii.
O armonie intre proprietatile produselor si culorile alese, un mesaj coerent alaturi de un dinamism eficient in updatarea constanta la cerintele pietei si ultimele descoperiri, va fideliza si va usura cu siguranta procesul selectiei.
Etichetele sunt rezistente la diverse lichide si texturi, si pot arata impecabil in orice conditii.
In cazul etichetelor cosmetice, luam in considerare mai multi factori pe langa cei legati de estetica, precum expunerea la temperaturi variabile, medii umede sau utilizari repetate. Avem grija sa utilizam cei mai calitativi adezivi si cele mai potrivite suporturi, in functie de recipienti si continutul acestora.
Etichetele sunt rezistente la diverse lichide si texturi, si pot arata impecabil in orice conditii. Indiferent de aplicabilitate, cele sase grupuri de culoare disponibile prin flexografie, pot reproduce fidel cele mai fine elemente de design, dar pot si imprima diferite “artificii” vizuale prin embosare sau imprimare.
Ultimele tendinte se indreapta catre etichetele complet transparente, sau “no label look”, preferate pentru a conferi impresia de imprimare direct pe recipient.
Datorita imensului potential al eternului feminin, industria cosmeticelor s-a dezvoltat constant, in mare parte datorita publicitatii ce a creat un nou efect, acel “glow” asociat cu imaginea frumusetii si increderii. Prin flexografie, etichetele pot urma acelasi trend.
Sustinem eforturile de a crea o imagine atractiva produselor cosmetice, de aceea promisiunea calitatii este prezenta in toate activitatile noastre. Eticheta se ataseaza ultima in procesul de productie si ambalare, dar este prima care intra in contact cu clientii, si incorporeaza strategia de marketing si identitatea produsului, de aceea productia acesteia trebuie realizata de catre un partener de incredere care respecta eforturile sustinute ce au condus la expunerea pe piata.
Etichetele autoadezive imprimate surprind esenta produsului, asigurand o diversitate de culori (CMYK sau Pantone), suporturi de imprimare, precum si tehnologii ce vor contura personalitatea si identitatea. Etichetele pot fi imprimate pe fata sau fata-verso, cu imprimare inclusiv pe partea adeziva, populare in segmentul produselor cosmetice destinate igienei personale (geluri de dus, sampoane, balsamuri).
Echipa noastra va asigura o trasabilitate de la etapa de design si prepress, pana la productia acestora respectand standardele de calitate. Sansele de a avea in portofoliul de stante dimensiunile potrivite etichetei autoadezive cosmetice sunt foarte mari. In cazul in care nu se regaseste, vom crea una personalizata la costuri optime.