Etichetă produs – dimensiune – știai cât de importantă este? Nu-i nimic, nimeni nu s-a născut atotștiutor, iar tocmai acesta este farmecul unui business: câte lucruri poți descoperi și de câte avantaje te poți bucura, chiar și de la cele mai neașteptate lucruri, precum etichetele.
De ce este importantă dimensiunea etichetei?
Chiar dacă dimensiunea etichetei nu este primul lucru asupra căruia să te concentrezi, adevărul este că este importantă. Dimensiunea face parte din ansamblul factorilor ce îi vor reda etichetelor tale un aspect plăcut.
Da, aceasta este cea mai corectă perspectivă pe care trebuie să o ai asupra dimensiunii etichetelor. Ea joacă un rol important în întreg procesul de evidențiere și de promovare al produsului tău. Din asta nu trebuie să înțelegi că eticheta trebuie să fie cât se poate de mare, fiindcă ar fi greșit. Din asta trebuie să înțelegi că dimensiunea contribuie la imaginea produsului în ansamblu și că trebuie aleasă în funcție de anumite criterii, ce țin de produs. Imaginea de ansamblu a produsului tău este importantă, fiind un element fundamental ce te poate aduce mai aproape de succes. Cu cât imaginea și prezentarea sunt mai bune, cu atât mai mult consumatorii vor fi convinși că produsul tău merită să fie achiziționat.
Iată de ce trebuie să ții cont:
- De informația pe care trebuie să o prezinți.
Atunci când vine vorba despre dimensiunea unei etichete, trebuie să te raportezi informației pe care trebuie să o treci în etichetă. În funcție de produsul tău, informațiile pot fi mai multe sau mai puține. Acesta poate fi primul factor la care să te raportezi atunci când alegi dimensiunile etichetelor tale. Nu te gândi că o informație extinsă necesită etichete cu cele mai mari dimensiuni. Toate informațiile pe care trebuie să le treci pot fi încadrate foarte ușor într-o etichetă cu dimensiuni acceptabile, fără ca aspectul vizual să fie afectat. Atunci când vine vorba despre informațiile de pe etichete, amenajarea lor contează foarte mult.
Cu cât amenajarea este una mai potrivită, cu atât informațiile vor fi prezentate în cea mai bună și clară formă pentru consumatorii tăi. Partea bună la dimensiunile etichetelor este că îți oferă foarte multe variante din care tu să alegi. Spre exemplu, poți opta pentru dimensiuni mari pe verticală și dimensiuni mici pe orizontală sau chiar și invers. Cert este că, din toate variantele pe care le ai în privința dimensiunilor etichetelor, vei găsi ce este mai potrivit pentru tine. În acest mod, orientându-te către toate variantele pe care le ai, vei reuși să vezi cât de ușor poate fi modelată informația despre produsul tău, în funcție de dimensiunile etichetelor. Fontul informației și mărimea cu care este scrisă îți pot fi de ajutor din acest punct de vedere.
Da, ai înțeles bine, informația poate fi structurată și aranjată după dimensiunile alese de tine! Acesta este punctul de plecare pe care ți-l recomandăm să îl ai. Nu te gândi că dimensiunile etichetei trebuie alese după informație, fiindcă îți îngreunezi munca. Iar dacă vrei ca munca ta să nu fie îngreunată deloc, Label Shop este alături de tine. În funcție de nevoile și dorințele tale, îți vom oferi cele mai bune sugestii și îți vom prezenta cele mai potrivite soluții.
- De dimensiunile produsului tău.
Al doilea lucru de care trebuie să ții cont atunci când alegi dimensiunile etichetei se referă la dimensiunile produsului în sine. Este total recomandat ca dimensiunile etichetei să nu fie mai mari decât dimensiunile produsului, din punct de vedere estetic. Altfel spus, dimensiunile etichetelor nu trebuie să fie nici mai mari și nici egale cu dimensiunile produsului. Este nevoie să găsești un echilibru dintre cele două elemente, în așa fel încât produsul să nu fie acaparat de etichetă și nici eticheta să nu fie insesizabilă. Pentru a alege ce este mai potrivit, noi îți recomandăm să încerci mai multe variante și să alegi ceea ce te mulțumește cel mai mult din punct de vedere vizual. Ține cont că eticheta tot trebuie să se vadă, chiar dacă nu este extinsă pe toată dimensiunea produsului.
Așadar, etichetele și alegerea a ce este cel mai potrivit pentru tine este mai simplu decât ți-ai fi imaginat! Bucură-te de toate variantele pe care le ai, fiindcă sunt o sursă reală de promovare pentru produsul tău și alege ce este mai potrivit pentru tine.
Label Print este producător de etichete autoadezive, autocolante, reclosure, de securitate și durabile, în rolă sau în coală, non-adezive, sticle sau de cosmetice. Tipografia Label Print este și principal distribuitor, cu stocuri proprii, pentru echipamente și materiale conexe etichetelor precum: aplicatoare etichete, riboane (ceară, ceară și rășină, rășină sau riboane color), roluitoare de etichete, marcatoare de preț și cod, aparat etichetat preturi. În plus, în cazul în care aveți un proiect nou, tipografia Label Print, vă poate veni în ajutor cu servicii de consultanță și service, design și prepress (machetare și pregătire pentru tipar), tipar flexografic, tipar digital, precum și soluții software de editare și tipărire etichete.